KÜSIMUSED JA VASTUSED

Kui Teil tekib probleeme või küsimusi, palume pöörduda meie klienditeeninduse poole messengeris või kirjutada e-posti aadressil info@vigur.ee. Vastame Teile lühima võimaliku aja jooksul. Sagedamini esitatavad küsimused lisasime ka siia.

 

KAUA KAUPA TARNITAKSE?

Kohaletoimetamise aeg on väljatoodud iga toote leheküljel ja kontol. Paljud tooted on meil laos kohe olemas ja kui tellimus on vormistatud enne kella 15:00, on võimalik saada oma kaup kätte juba järgmisel päeval.

 

KUI PALJU MAKSAB KAUBA KOHALETOIMETAMINE?

Kättesaamine Itella SmartPost pakiautomaadist 2,80 € ja Omniva pakiautomaadist 2,90 €
Juhul kui pakk ei mahu pakiautomaati, siis saadame selle kulleriga.
Tasuta kohaletoimetamine ostudelt alates 39.- EUR üle Eesti.

 

MA EI SAA INTERNETIST TELLIDA. MIDA PEAKSIN TEGEMA?

Saatke oma ostusoov kirjalikult e-posti aadressil: info@vigur.ee. Meie klienditeenindus aitab Teil tellimust vormistada ning võtab vajadusel vormistamise käigus Teiega ühendust.

 

TELLIMUSE TÄIENDAMINE VÕI TÜHISTAMINE, KUIDAS SEDA TEHA?

Pöörduge võimalikult kiiresti meie klienditeeninduse poole e-maili teel info@vigur.ee. Kirjutades märkige kindlasti ära oma tellimuse number.

 

TAHAN KAUBA TAGASTADA. MIDA PEAKSIN TEGEMA?

Vastavalt Eesti Vabariigi seadustele, on võimalik kaup tagastada müüjale 14 päeva jooksul pärast ostmist. Kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis. Tagastuse ja vahetuse tingimused.

 

MIKS TEIE HINNAD NII ODAVAD ON?

Meil on oma ladu ja me ei oma poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on meil võimalik pakkuda Teile parimat hinda.

 

KAS KÕIK VIGUR.EE MÜÜDAVAD TOOTED ON ORIGINAALKAUBAD?

Jah, kõik e-poes Vigur.ee müüdavad tooted on originaalid. Me teeme koostööd ainult usaldusväärsete tarnijatega ja tootjatega, kes vastutavad toote kvaliteedi eest.

 

KAS MA VÕIN KAUBALE ISE JÄRELE TULLA?

Kuna meil on ladu ja väljastamist kohapeal ei tee, siis kauba saab kätte ainult SmartPost, Omniva pakiautomaadist ja Venipak või Smartkulleri kaudu. Tellimustele üle 39.- EUR kohaletoimetamine on tasuta.

 

KAS ON VÕIMALIK SAADA KAUPA VAREM, KUI VIGUR.EE LEHEL MÄRGITUD ON?

Kaupade tarneajad määratakse meie süsteemis automaatselt. Kaupade kohaletoimetamist me kiirendada ei saa, kuid me teeme kõik selleks, et Teie tellimus jõuaks Teieni kiiremini.

 

KUIDAS SAAN ARVE?

Arve saadetakse Teile e-kirja teel kohe pärast tellimuse vormistamist. Arve on ühtlasi ka garantiidokument.

 

KUHU MA VÕIKSIN PÖÖRDUDA, KUI TOODE ON RIKUTUD?

Kirjutage meile e-posti aadressil info@vigur.ee ja me vastame teile ühe tööpäeva jooksul.

 

KUI KIIRESTI TELLIMUS AKTSEPTEERITAKSE?

Kui maksate kauba eest internetipangas, alustatakse teie tellimuse täitmist koheselt.

 

KAS KOHALETOIMETUS KEHTIB KA SAARTELE?

Toimetame kauba kohale kõikjal Eestis ja loomulikult ka saartele.

 

KUHU TUUA VANA ELEKTROONIKA?

Vana elektroonika kogumist teostab Eesti Elektroonikaromu. Rohkem infot leiad siit.

 

KUIDAS OSTU EEST TASUDA SAAB?

Tellimuse vormistamisel on Teil võimalus tasuda pangalingiga, kuid soovi korral võib ka pangaülekandega.

 

KAS TOOTEID SAAB TELLIDA KA VÄLJAPOOLE EESTIST?

Jah, saab küll, selleks on vaja võtta ühendust e-maili teel info@vigur.ee

 

KUIDAS MA SAAN TEADA, ET MINU TELLIMUS ON EDASTATUD?

Pärast tellimuse vormistamist saate vastava kinnituskirja tellimuses märgitud e-posti aadressile.