OSTUINFO

KUIDAS OSTA

Vigur e-poest tellimine on lihtne ja kiire.

Toote ostmiseks vajuta toote juures nuppu “Lisa ostukorvi”. Peale nuppule vajutamist on toode lisatud ostukorvi ning võib ostlemist jätkata ja lisada ostukorvi ka teisi tooteid. Tellimuse esitamisel vali tarneviis ja makseviis.

Vigur.ee kodulehel toodud toodete hinnad sisaldavad käibemaksu. Saatmiskulu suurus sõltub Sinu valitud teenusepakkujast ning see on välja toodud tellimuse vormistamise juures.

Tellitud kauba eest saab turvaliselt tasuda pangalingiga.

NB! Peale makse sooritamist panga lehel vajuta kindlasti “Tagasi kaupmehe juurde” linki.

Peale tellimuse kinnitamist saadetakse Sulle e-postile tellimuse kinnitamise kiri.

Sooritades ostu tööpäeval enne kella 12.00, jõuab pakk Eestis sihtkohta juba järgmisel päeval! Paki teekonda saab reaalajas jälgida.

KONTO JA SALASÕNA

Soovitame Sul registreeruda püsikliendiks ja liituda meie uudiskirjaga. Nii oled alati kursis vigur.ee eriti heade pakkumistega ning saad kasutada püsikliendi lisasoodustusi. Oled alati esimene, kes saab teada kui mingi toode on allahinnatud.

Kui unustasid salasõna, siis vajuta "Unustasid oma salasõna?" sisselogimise lehel. Avaneval lehel sisesta registreerimisel kasutatud e-posti aadress ning me saadame Sulle uue salasõna.

TAGASTAMINE

Kasutajal on õigus tellitud kaubad tagastada kaupmehele 14 päeva jooksul alates kaupade kättesaamisest. Kaupade tagastamiseks tuleb võtta Vigur.ee'ga ühendust ning saata reklamatsioon kaupade tagastamiseks. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud (vastavalt EV VÕS-le).

Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb Vigur.ee-d sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil info(ät)vigur.ee või helistades +372 53308090. Vale või defektiga kauba väljavahetamise või tagastamise kulud kannab Vigur.ee.